Niciun brand nu a colaborat cu la fel de mulți sportivi controversați precum Reebok. Și nu este nimic în neregulă cu acest lucru, deoarece Reebok inspiră motivație pozitivă și forță datorită sportivilor săi. Chiar dacă uneori ambasadorii săi au spart autobuze și au ajuns în arest.
Acum câțiva ani, în timpul Business Insider Trends, am participat la o prelegere condusă de șeful marketingului LEGO. O companie foarte conservatoare. Lectorul a subliniat că, chiar și ei trebuie să introducă o strategie bazată pe stârnirea emoțiilor.
Trebuie să trezești emoții pentru a fi observat
LEGO, înțelegi? Chiar și LEGO a trebuit să înceapă să trezească emoții. Prin urmare, nu este nimic surprinzător atunci când spunem că, companiile legate de sport își bazează promovarea pe oamenii care depășesc limitele. Și nu este nimic în neregulă cu acest lucru, pentru că, pentru a câștiga în arenă, printre alți gladiatori, ai nevoie de un personaj de fier, adesea forjat în circumstanțe extrem de nefavorabile. Și, de asemenea, un pic de nebunie și controversă pe care le putem numi dorința de a câștiga. Acest lucru este valabil mai ales dacă vorbim despre sporturi de luptă sau sporturi de forță. Se potrivește, de asemenea, personalităților care suplinesc deficiențele fizice necesare pentru a atinge un anumit nivel al inimii.
Un astfel de brand este Reebok, care a colaborat cu multe personalități distinse (nu numai în arenă). Personaje care au fost mereu în centrul atenției, deși uneori chiar controversate. Sunt aceiași oameni care au schimbat regulile și, cu acțiunile lor, au condus unii oameni la nebunie, alții la extaz.
Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate
Reebok a creat CrossFit, un sport bazat pe trecerea frontierelor. Un sport exigent, care creează caracter și nu iartă greșelile. Reebok a fost cel care a lucrat cu UFC de-a lungul anilor și este asociat cu valorile acestui sport – artele marțiale.
Fiecare dintre următoarele personaje: vedete, muzicieni, sportivi, împărtășesc un element comun – caracterul puternic și … iubirea față de modă. La un moment dat în carieră, toți au fost o pictogramă de stil pentru spectatori, i-am urmărit de bunăvoie, deoarece au depășit normele stabilite și au schimbat regulile.
În prezent, cel mai controversat sportiv Reebok este Conor McGregor, care este și imaginea modelului Reebok Zig. Conor este și cireasa de pe tort; un mare atlet cu un stil vestimentar impresionant.
Există mulți luptători controversați în artele marțiale, dar nu a existat încă cineva precum Conor. Vrei, pur și simplu, să-l urmărești. Se ceartă cu fanii, cu mass-media, îi provoacă pe adversari și face toate aceste lucruri cu stil, grație și în costume de zeci de mii de dolari în care arată întotdeauna de milioane. McGregor este, la fel ca restul UFC, o capodoperă de marketing.
Conferințele dinaintea luptelor lui McGregor au durat 2 ore fiecare și au fost cu siguranță mai interesante decât lupta în sine. Într-unul dintre momente, sportivul a râs de Mayweather Jr care ședea pe scenă în trening și hanorac, gesticulând și ridicându-și hainele. Desigur, el însuși a purtat un costum perfect croit.
A batjocorit, de asemenea, conținutul rucsacului lui Floyd în care boxerul transporta bani. Se pare că a fost vorba de câteva mii de dolari. La una dintre conferințe, el a purtat un costum cu dungi mici … cu excepția faptului că dungile erau marcate cu F *** You. Bineînțeles, fără stele. Interesant este faptul că, după acest discurs, un model similar de costum putut fi cumpărat din magazinul David August pentru un fleac de 6.500 de dolari.
Este imposibil de spus ce s-a întâmplat la Londra, Toronto, New York și Las Vegas, aceste lucruri trebui văzute.
Luptele cu Floyd Mayweather Jr. (apropo, un alt atlet Reebok), care au distrat milioane de oameni, și discordiile menționate mai sus cu reprezentanții mass-media, sunt doar vârful aisbergului. McGregor a fost închis după ziua de naștere a mamei sale, deoarece un fan a vrut să-i facă o fotografie în fața hotelului. Rezultatul? Un telefon de 1.000 de dolari spulberat, arestare și amenzi de 12.000 de dolari.