În acest articol:
3 mărci celebre de încălțăminte, implicate în acțiuni caritabile
Încălțăminte și ochelari pentru cei care au nevoie, sprijin pentru victimele dezastrelor naturale sau inițiative legate de protecția mediului – acestea sunt doar câteva dintre domeniile în care cunoscutele mărci de încălțăminte oferă contribuții caritabile. Sunteți curioși ce producători își folosesc popularitatea pentru o cauză bună? Citește mai departe și află cum funcționează și pe cine ajută.
Pe epantofi.ro găseșit produse de la toate mărcile menționate în acest articol!
-
Toms
În cazul mărcii care produce espadrilele populare, inițiativele de caritate nu sunt o acțiune unică, ci chiar un model de afaceri. Fondatorul său, Blake Mycoskie, în timp ce călătorea prin Argentina în 2006, a venit cu ideea unică de a crea o companie care să doneze încălțăminte copiilor nevoiași în schimbul fiecărei perechi vândute. Așa s-a născut filozofia „One for One”. Datorită colaborării Toms cu organizațiile umanitare, brandul a donat încălțăminte pentru 60 de milioane de copii din peste 70 de țări. În 2011, oferta sa a inclus și ochelari cu același principiu de vânzare – o pereche vândută = una donată.
Apropo – pe blogul nostru găsești un articol în care am comparat modelele de espadrile și cele Paez.
-
Keen
S-ar putea să asociezi brandul Keen cu încălțăminte de trekking (și, mai ales, cu sandalele outdoor), dar știi că, compania americană a avut multe inițiative sociale? Totul a început în 2004, când un producător de încălțăminte a decis să doneze întregul său buget de publicitate de un milion de dolari pentru a ajuta victimele tsunami din sud-estul Asiei. Trei ani mai târziu, a fost lansat programul Hybrid.Care, care sprijină organizațiile neguvernamentale de mediu. Deci, atunci când achiziționezi pantofi Keen, contribui printre altele la protecția și restaurarea râurilor americane sau pentru protejarea resurselor de apă curată.