MID SEASON SALE! Până la -30% reducere VEZI MAI MULT


Trei culori, sau despre istoria mărcii Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, numit de mass-media un visător american, a creat un brand iubit de milioane de oameni din întreaga lume. Sunteți curioși cum și-a împlinit visul american? Descoperă povestea unui designer care a devenit o legendă vie.

Citește mai departe și descoperă motivele pentru care merită să iubești brandul Tommy Hilfiger.

MSS

Thomas Jacob Hilfiger – irlandez de origine, american în suflet – a avut o carieră accidentată. A fost unul dintre cei nouă frați, a fost pregătit să devină inginer și – în ciuda așteptărilor – nici măcar nu a absolvit liceul. În anii 70, la vârsta de aproape 20 de ani, a început să cocheteze cu vânzarea cu amănuntul. Ca o mică curiozitate, în orașul natal al lui Tommy, pantalonii trapez îi datorează designerului popularitatea lor.

La scurt timp, tânărul Thomas și-a deschis propriul butic în New York: The People’s Place. Când magazinul de îmbrăcăminte – din cauza schimbărilor pieței și a neglijenței proprietarului – a dat faliment, designerul a luat decizia că este timpul să schimbe prioritățile. După cum își amintește Hilfiger – a fost o lecție importantă pentru mine (ed. colapsul buticului). Tommy a declarat, sau mai bine zis a ajuns la concluzia că, a fi designer nu este suficient, trebuie să fii și … om de afaceri.

Anii de muncă grea au dat roade. Hilfiger a colaborat cu multe personalități celebre, incl. Mohan Murjani, un antreprenor influent și un sponsor de lungă durată al mărcii. În 1995, Tommy Hilfiger, cotat ca societate pe acțiuni, a câștigat premiul înnobilat – Menswear Designer of The Year. Începând cu acel moment, lucrurile s-au mișcat repede: designerul a devenit din ce în ce mai popular, dovadă fiind participarea lui la programul Project Runway sau comedia Zoolander 2 în regia lui Ben Stiller.

Hilfiger a fost numit regele stilului american preppy. Și nu este de mirare! Brandul Tommy este chintesența eleganței sportive (smart casual), o combinație de maniere academice și lejeritate urbană. Hainele, deseori făcând referire la disciplinele universitare populare – tenis, navigație sau polo – captivează prin simplitatea lor.

Alb, roșu și bleumarin – acestea sunt – după cum probabil știi deja – culorile legate indisolubil de marca Tommy Hilfiger. Acestea domină majoritatea colecțiilor: de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Te întrebi cui este dedicat acest stil? Un lucru este cert: nu numai americanilor bogați! De fapt, este destinat tuturor cărora le plac articolele vestimentare clasice într-o ediție modernă și apreciază … minimalismul căptușit cu lux.

Știai că…?

O mulțime de vedete au fost implicate în promovarea brandului Tommy Hilfiger, incl. Snoop Dogg, Mariah Carey, David Bowie, Leonardo DiCaprio și Michael Jackson.

Te întrebi de unde să achiziționezi pantofi și accesorii Tommy Hilfiger și Tommy Jeans? Multe modele (la prețuri accesibile!) pot fi găsite în oferta magazinului epantofi.ro. Optează pentru moda din societatea înaltă!

Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.
Abonează-te la newsletter-ul nostru și...Obține 40 lei reducere la prima achiziție!
Verificați în magazin
adidasi armani barbati, new balance 530, pantofi aurii, adidasi jordan, adidasi dama nike, papuci de casa dama, pantofi dama, birkenstock, air force, bocanci dama, pantofi barbati, adidasi nike jordan, dr martens, hoka one one, primigi, air uptempo, adidasi karl lagerfeld femei, bocanci femei, superstar adidas, incaltaminte dama, jenny fairy, adidas ozelia, nike jordan, pantofi sport, posete dama, bocanci barbati, salomon, portofel, pantofi cu toc, pantofi cu toc de 5-7 cm eleganti

Acest site utilizează cookie-uri pentru a oferi servicii de calitate. Utilizarea ulterioară a site-ului reprezintă acordul dvs. în legătură cu utilizarea acestora. mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close