PRIMĂVARĂ-VARĂ ’24! Cele mai tari tendințe ale sezonului! VEZI MAI MULT >


Cum poți depune o reclamație pentru un produs cumpărat de la epantofi.ro?

reclamații epantofi.ro

Pantofii pe care i-ai cumpărat s-au deteriorat rapid și vrei să depui o reclamație? Te înțelegem pe deplin și, bineînțeles, îți oferim posibilitatea de a face acest lucru. Citește mai departe și află cum poți face cu ușurință o reclamație la epantofi.ro. Cu ajutorul instrucțiunilor de mai jos, te vei descurca cu ușurință!

SS 24

În articol, vei găsi formularul de reclamație epantofi și instrucțiuni precise despre cum să procedezi.

Înainte de a depune o reclamație, evaluează starea produsului și asigură-te că defectele nu se datorează unei utilizări sau îngrijiri necorespunzătoare. Acest lucru este foarte important pentru noi! Deși am dori să luăm în considerare toate sesizările, trebuie să fim 100% siguri că neregulile provin din vina producătorului.

Nu uita!

În magazinele epantofi.ro vindem numai produse originale care dețin etichete originale. Fiecare produs achiziționat în magazinul nostru este însoțit de o garanție de 2 ani.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

Numărul comenzii – dacă produsul a fost achiziționat din magazinul online.

Îl găsești în contul tău de client la rubrica „Comenzile mele” sau în e-mailul de confirmare a comenzii.

Numărul bonului fiscal – dacă produsul a fost achiziționat dintr-un magazin fizic (se aplică și în cazul produselor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.

Numărul contului bancar – acesta trebuie să conțină 24 de caractere.

O fotografie cu ambii pantofi și cel mult 2-3 fotografii cu defectele din mai multe unghiuri. Asigură-te că fotografiile sunt clare și că prezintă produsul în întregime și defectele.

Pentru a depune o reclamație, completează formularul online. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.

Fiecare produs achiziționat de la magazinul nostru este acoperit de o garanție de 2 ani.

În cazul în care reclamația este acceptată, îți putem oferi următoarele:

  • rambursare parțială (vei putea păstra produsul),
  • rambursare integrală (vom rambursa valoarea completă a produsului, dar va trebui să ne returnezi produsul defect, rambursarea se va face la primirea produsului defect de către Departamentul de reclamații),
  • repararea produsului reclamat sau, în unele cazuri, schimbul cu un produs nou.

Dacă pozele nu sunt suficiente pentru a-ți procesa reclamația sau dacă este planificată repararea sau schimbul produsului defect, îți vom cere să returnezi produsul defect conform procedurii de returnare. Departamentul Relații Clienți va trimite un ordin de ridicare gratuit prin GLS . Reclamația va fi procesată în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

Numărul bonului fiscal – produsul a fost achiziționat dintr-un magazin fizic (se aplică și în cazul produselor comandate online cu livrare în magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.

Numărul contului bancar – acesta trebuie să conțină 24 de caractere.

Formularul de reclamație – trebuie să îl descarci și să îl completezi.

Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returnează în magazin.

Depunerea unei reclamații pas cu pas:

  1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
  2. Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
  1. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin fizic cu produsul reclamat și un formular de reclamație completat. Lista magazinelor fizice.

Pentru a depune o reclamație, trebuie să ne trimiți ceasul defect și formularul de reclamație completat. Vom răspunde la reclamația ta în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Poți depune o reclamație pentru un ceas în două moduri:

 În cadrul garanției legale
Poți depune o reclamație pentru un produs înainte de expirarea garanției care este valabilă 2 ani de la data primirii ceasului. Cererile de garanție sunt gestionate de Modivo.

– În cadrul garanției de la producător
Reclamația pentru un produs cu garanție de la producător este gestionată de compania care a emis garanția pentru ceas. Vei primi o decizie de reclamație prin e-mail imediat după ce ceasul a fost returnat de la centrul de service.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

– Numărul de comandă – dacă ceasul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica „Comenzile mele” sau în e-mailul de confirmare a comenzii. În această situație, ceasul trebuie trimis la noi doar prin curier.

– Numărul bonului fiscal – dacă a fost achiziționat dintr-un magazin fizic (se aplică și în cazul ceasurilor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare. În această situație, ceasul poate fi trimis la noi atât prin curier cât și în magazin.

– Numărul contului bancar – acesta trebuie să conțină 24 de caractere.

– Cartea de garanție, dacă este inclusă alături de ceas.

– Formularul de reclamație descărcat și completat.

Depunerea unei reclamații pentru un ceas pas cu pas:

1. Descarcă și completează formularul

Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.

2. Pregătește coletul pe care urmează să îl trimiți:

a. Coletul trebuie să conțină:

  • Ceasul securizat.
  • Formularul de reclamație completat.
  • Cartea de garanție, dacă a fost inclusă împreună cu ceasul atunci când l-ai cumpărat. b. Închide coletul și notează „RECLAMAȚIE” pe ambalajul pregătit.

Important: Protejează cu grijă coletul împotriva deteriorării în timpul transportului.

3. Trimite coletul gratuit la epantofi.ro:

GLS

1. Înregistrează returul prin GLS accesând acest link: www.epantofi.ro/returnare și completează datele solicitate. În cazul unei reclamații, poți trimite prin curier atât produsele achiziționate online prin curier, cât și produsele achiziționate din magazin.

2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.

3. Pregătește produsul punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de reclamație. Sigilează cu grijă coletul. După ce coletul ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail.

Magazin fizic

1. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin fizic cu produsul reclamat și formularul de reclamație completat. Nu uita să notezi pe formular numărul bonului fiscal.

2. Dacă dorești să trimiți produsul prin curier, înregistrează returul prin GLS de pe site-ul nostru.

3. Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.

Care este perioada de garanție?

Fiecare produs achiziționat în magazinul nostru are o garanție de 2 ani. Întreaga gamă de produse din magazin este acoperită de această regulă, inclusiv produsele achiziționate în cadrul unei promoții.

Înlocuirea cu un produs nou prelungește perioada de garanție cu încă 2 ani?

Nu, termenul de garanție nu se prelungește.

De ce magazinul mi-a rambursat banii deși am cerut repararea sau înlocuirea produsului?

În cazul în care defectul semnalat nu a putut fi reparat, a constituit un defect semnificativ și iremediabil și nu aveam un alt model disponibil, atunci, în lipsa altor opțiuni, decidem să rambursăm banii. Poți, de asemenea, să alegi oricând un alt produs din gama noastră largă.

De ce mi s-a oferit o reparație când, conform legii, am dreptul să aleg o soluționarea reclamației?

În conformitate cu C. C. Art. 560 § 1: „Clientul are dreptul de a solicita o rambursare în numerar, însă vânzătorul nu este obligat să fie de acord cu clientul dacă defectul poate fi înlăturat prin reparație sau dacă produsul poate fi înlocuit. Defectul poate fi reparat în mod eficient. Reparația va restabili atât calitățile funcționale, cât și cele estetice.”

Ce se întâmplă dacă ambalajul epantofi.ro a fost aruncat? Pantofii pot fi returnați într-o altă cutie de carton?

Ne poți trimite produsele în orice cutie de carton. Asigură-te doar că nu are etichete de expediere vechi și expirate pe ea.

AICI găsești mai multe întrebări și răspunsuri despre reclamații.

Citește și articolul: Cum returnezi produsele pe epantofi.ro? >>>

Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.
Abonează-te la newsletter-ul nostru și...Obține 40 lei reducere la prima achiziție!
Verificați în magazin
jordan, adidasi dama negri, adidasi fila dama, ghete tommy hilfiger dama, portofel dama, anekke, rieker, pantofi cu toc gros, skechers, ghete barbati iarna, sneakers, adidasi dama, ghete copii fete, adidasi skechers dama, genti dama, pantofi albi, nike air uptempo, pantofi cu toc mic, sneakers nike, skechers dama, pantofi cu toc eleganti, reduceri incaltaminte dama, nike air force 1 femei, adidasi puma dama, ghete baieti, adidas ozweego, adidasi copii, new balance, ghete fete, karl lagerfeld sneakers

Acest site utilizează cookie-uri pentru a oferi servicii de calitate. Utilizarea ulterioară a site-ului reprezintă acordul dvs. în legătură cu utilizarea acestora. mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close