Puma crește mai repede decât cel mai apropiat rival și totodată fratele companiei – Adidas. Brandul din Herzogenaurach în aprilie 2019 a înregistrat cel mai bun trimestru de vânzări din istorie. Rezultatele uriașe sunt influențate de mișcarea pe care Puma a făcut-o în 2014. Dacă sunteți curioși cine a fost maestrul în acest joc, răspunsul la această întrebare îl puteți găsi în acest articol.

Un lucru este cert, Rihanna este o „găină care depune ouă de aur”. A salvat brandul Puma dintr-o criză profundă. Până la urmă, chiar și mărcile gigante au din când în când nevoie de o actualizare completă.

Puma își arată din nou ghearele

În cazul Puma, cheia succesului a fost poziția Rihanna în calitate de director creativ al colecției pentru femei. Nu știm dacă ar fi putut nimeri mai bine. Deși afirmația potrivit căreia Puma a efectuat o lovitură potrivită este o insultă pentru toți cei care au influențat-o pe Riri să devină imaginea nouă a brandului.

Puma a efectuat cercetări aprofundate și detaliate care arată suprapunerea grupurilor țintă ale gigantului vestimentar și ale Rihannei. Așadar au decis să folosească acestea. Dar Riri din Barbados nu a fost doar un alt „subiect de publicitate”. Voia să aibă o pondere mai mare în întreaga întreprindere și în procesul de luare a deciziilor. Prin urmare a propus poziția menționată mai sus.

Indiferent dacă muzica ei este sau nu pe gustul tău, trebuie să recunoști și tu faptul că Rihanna este una dintre cele mai mari vedete ale timpului prezent. Cu siguranță, în viitor, numele ei va fi menționat alături de Madonna și alte vedete pop importante. De aceea, suntem siguri că, creatorii brandului Puma știau cu adevărat ce fac!

Graficele nu mint – succesul Puma

Din momentul în care Riri a semnat contractul cu Puma, totul a mers fantastic. Valorile acțiunilor brandului de la începutul anului 2015 au crescut cu 275 la sută. Numai în ultimul trimestru cu încă 15%. Puma a avut un venit de exploatare de 143 milioane de euro (139 planificat). Investitorii sunt bucuroși, lucru ce nu ne surprinde deloc, pentru că zâmbetul de pe fețele lor poate fi și mai larg datorită rezultatelor deosebite din Asia și SUA. Adică pe piețele cele mai mari.

Branduri și celebrități – panouri publicitare sau ceva mai mult?

Rihanna a fost primul nume din istoria recentă Puma, care a stârnit din nou interesul pentru brand. Modelul ei original de pantofi – Puma Creeper by Rihanna – a fost numit pantoful anului 2016. Riri a devenit prima femeie a cărei pantofi au obținut această onoare. Dacă acest lucru nu este suficient pentru tine, atunci ce zici de faptul că datorită acestei colaborări, valoarea Puma în 2017 a crescut cu 92%?

Riri a devenit cea mai importantă vedetă din categoria Sporting Goods. Noi credem cu tărie că mișcarea Rihanna a provocat efectul „ bulgărelui de zăpadă.” În jurul brandului Puma au început să apară mai multe nume gigantice, cum ar fi Selena Gomez și Jay-Z.

În general, printre analiștii de piață există o opinie potrivit căreia celebritățile nu sunt întotdeauna cel mai bun mediu publicitar pentru mărcile mari și, de obicei, banii cheltuiți în contractele lor sunt investiți prost.

Acesta este și cazul, de exemplu, lui Kanye West, care, deși își vinde încălțămintea semnată, are un impact redus asupra îmbunătățirii financiare reale a brandului Adidas. Valoarea brandului este influențată de modele precum Adidas Superstar, Stan Smith, Ultraboost și sneakers cu tehnologia Boost System.

Cu toate acestea, există unele colaborări care au un efect pozitiv asupra barelor de vânzare. Condiția este disponibilitatea largă a produsului. Așa este și în cazul Fenty, iar femeile au înnebunit după modelele Creepers, șlapii de la Riri și întreaga linie semnată cu numele ei. Acest lucru a adus consumatorul mai aproape de marcă.

Dar cel mai important, contractul cu Rihanna a eliberat brandul Puma de cătușele lipsei de caracter. Poate am exagerat puțin, dar brandul și-a pierdut faima, a început să fie inautentic și pur și simplu plictisitor.

View this post on Instagram

Living in my Cali Bolds for summer. @pumasportstyle

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

Și totuși, acești pantofi au fost cândva pe picioarele jucătorilor de baschet NBA ( Puma revenit din nou la baschet), și apoi pe picioarele „băieților răi” de pe străzi. Brandul era iubit și admirat. Riri se încadrează perfect în această lume a muzicii, a artei și în anturajul artiștilor. Puma beneficiază incontestabil de popularitatea Rihannei, iar în același timp artista are o contribuție de neprețuit la sufletul mărcii.

Și tu ce părere ai de rodul colaborării Rihanna x Puma?

Autor

Szczepan Radzki

Sunt creator de conținut și jurnalist și, în același timp, un entuziast al comunicării sociale și al contrastelor. În calitate de autor al unui blog despre colecția de încălțăminte, am promovat multe inițiative legate de lumea sneakerșilor și a îmbrăcămintei streetwear. Sunt îndrăgostit de recreere și sport - am crescut cu baschetul. Ador edițiile limitate, nu doar pantofii.
Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a oferi servicii de calitate. Utilizarea ulterioară a site-ului reprezintă acordul dvs. în legătură cu utilizarea acestora. mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close