În acest articol:
Cum returnezi produsele la epantofi.ro?
Returul gratuit este unul dintre cele mai mari avantaje ale cumpărăturilor de la epantofi.ro. Poți comanda câteva perechi diferite de pantofi, pe care le poți proba în liniștea de acasă. Nu vei plăti un singur ban pentru returnarea încălțămintei! În plus, nu trebuie să stai la coadă la oficiul poștal sau să împachetezi coletul. Citește mai departe și convinge-te singur cât de simplu și rapid este returul pe epantofi.ro!
Vei recunoaște cu siguranță că pantofii sunt probați cel mai bine în intimitatea de acasă. Fără grabă și departe de agitația din centrele comerciale. Pe epantofi.ro nu trebuie să suporți costuri suplimentare – pentru expedierile de la 149 lei la plata în avans și pentru retururi. Află mai multe!
Returul la epantofi.ro: pas cu pas
Echipa epantofi.ro încearcă să înțeleagă nevoile fiecărui client, în special cea în legătură cu preferințele în materie de încălțăminte. Atunci când achiziționezi de la noi, plătești doar pentru produsul comandat – pentru toate comenzile peste 149 lei la plata în avans, livrarea este gratuită (află mai multe despre metodele de livrare). În consecință, merită să comanzi mai multe perechi pentru a avea o alegere mai vastă. Mai ales că de multe ori este dificil să iei o decizie bazată doar pe fotografii, opinii și descrieri.
Ai ales deja pantofii preferați și vrei să returnezi celelalte modele recent comandate? Nimic mai simplu! Descoperă cum poți face un retur, pas cu pas, pe epantofi.ro:
Important: modificare a termenului de returnare a produselor
Începând cu data de 04.04.2024, perioada în care produsele pot fi returnate s-a modificat de la 100 de zile la 30 de zile. Dacă produsul a fost achiziționat înainte de 04.04.2024, îl poți returna în termen de 100 de zile de la primirea comenzii.
Pasul 1: Stabilește modul de achiziție
- online – utilizând contul tău de la epantofi.ro,
- online – în calitate de vizitator (fără a te autentifica),
- într-un magazin fizic.
- Dacă ai făcut o achiziție folosind contul tău individual de la epantofi.ro, trebuie doar să te conectezi, să selectezi comanda ta din lista din partea dreaptă a ecranului și să urmezi instrucțiunile ulterioare. Întregul proces de retur la epantofi.ro este simplu și foarte intuitiv. Este o chestiune de câteva minute!
2. Dacă ai comandat articole în calitate de vizitator, trebuie doar să ai la îndemână numărul de comandă și adresa de e-mail. Click AICI și continuă în calitate de vizitator. Nu uita că vei găsi numărul de comandă în e-mailul de confirmare a comenzii plasate.
3. Ai cumpărat dintr-un magazin fizic epantofi.ro și vrei să returnezi articolele care nu ți se potrivesc? Nimic mai simplu! Prezintă-te cu produsul la showroom și nu uita să iei cu tine și bonul fiscal.
Pasul 2: metode de retur disponibile
Returul la epantofi.ro nu îți va cauza nicio dificultate. Vrei să știi cum să returnezi pantofii cumparați online (pe site sau în aplicație)? Aruncă o privire asupra instrucțiunilor de mai jos:
Returnarea unui produs achiziționat online (pe site sau în aplicație)
Curier GLS
După completarea formularului de retur de pe site, un curier va fi comandat automat la adresa pe care ai furnizat-o și va lipi eticheta de retur pe colet.
Returnarea unui produs cumpărat într-un magazin fizic
Produsele achiziționate într-un magazin fizic pot fi returnate numai în magazin. Acesta poate fi orice magazin fizic.
Ia cu tine dovada de achiziție (bonul) și predă produsul într-un magazin fizic. Personalul din magazin îți va solicita să completezi un formular de returnare.
Important: Produsul trebuie să fie în ambalajul original și să dețină toate etichetele.
Pasul 3. Verificarea coletului și rambursarea
Odată ce produsele returnate au ajuns la noi – am parcurs aproape toate formalitățile. Acum trebuie să ne acorzi un moment pentru a verifica conținutul coletului (dacă acesta corespunde cu cererea ta de returnare prin intermediul formularului online) și apoi să îți rambursăm banii. Odată ce returul a fost acceptat, vei primi un mesaj din partea noastră la adresa ta de e-mail. Avem 14 zile pentru verificare, dar de obicei durează mult mai puțin.
Banii vor fi rambursați pe aceeași cale pe care a fost achitată comanda:
- PayU – rambursarea se face de obicei în termen de 5 zile lucrătoare de la finalizarea verificării
- plata la livrare – rambursare în contul specificat în formularul de returnare, în termen de 14 zile de la finalizarea verificării.
Retur cu epantofi.ro: întrebări frecvente
Ce se întâmplă dacă am aruncat deja cartonul epantofi? Pantofii pot fi returnați într-o altă cutie de carton?
Poți returna produsele în orice cutie de carton. Asigură-te doar că nu are etichete de expediere vechi și expirate pe ea.
Cum pot schimba un produs comandat?
Operăm un sistem de schimb sub forma returnării produsului achiziționat și a sumei achitate pentru acesta și apoi a plasării unei noi comenzi și a unei noi plăți pentru produsul dorit.
Cum pot returna un produs achiziționat într-un magazin fizic?
Dacă ai cumpărat produsul într-unul dintre magazinele noastre fizice, atunci banii vor fi rambursați conform modului în care ai efectuat plata: în numerar sau pe cardul tău.
Pot fi returnați pantofii deteriorați?
Dacă din greșeală ai primit produse deteriorate, returnează-le cu mențiunea „deteriorat” și trimite informațiile la info@epantofi.ro. Dacă, pe de altă parte, deteriorarea s-a produs în timpul utilizării produsului, atunci poți depune o reclamație. Trebuie doar să te asiguri că defectele nu se datorează unei utilizări sau îngrijiri necorespunzătoare.
Citește și articolul: Cum poți depune o reclamație pentru un produs cumpărat de la epantofi.ro?
Am cumpărat mai multe perechi de pantofi și am returnat una. Am folosit un cod de reducere în timpul achiziției. Cum se calculează suma care trebuie rambursată?
Suma de rambursat depinde de tipul de promoție pe care l-ai folosit. În cazul promoțiilor standard, reducerile sunt calculate separat pe produse, iar returnarea este procesată în acest mod. În cazul promoțiilor cumulate (de exemplu, un al doilea produs cu o reducere de 50% sau un al treilea produs cu o reducere de 90%), atunci când returnezi un produs, se recalculează ca și cum promoția nu s-ar fi aplicat. Îți recomandăm să consulți prevederile privind returnarea în termenii și condițiile promoției de fiecare dată când returnezi un produs.
Poți găsi mai multe întrebări și răspunsuri AICI. Bucură-te de livrare rapidă și retur gratuit, doar pe epantofi.ro!
Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.