În acest articol:
Pantofii cu monograme – descoperă farmecul lor extraordinar!
Logo-ul are multă putere. Este semnul distinctiv al unei anumite mărci și, în același timp, un sinonim al calității și încrederii. Nu e de mirare că monogramele sunt din nou la modă! Simbolul mărcii, repetat de mai multe ori, a apărut nu numai pe gențile de mână, ci și pe încălțăminte. Diferitele litere aranjate într-un model original atrag atenția ca un magnet. Nu crezi? Citește mai departe și descoperă fenomenul pantofilor cu monograme!
Cu cât marca este mai recunoscută – cu atât mai bine. Simbolul „CK” sau „MK” vorbește de la sine. Îndrăznește să optezi pentru produse care strigă de departe: „suntem de marcă!”.
Te uiți și știi! Ce este o monogramă?
O monogramă (din grecescul ”monos ” unic și „gramma” literă ) nu este altceva decât un semn repetat de câteva ori. Literele monogramei sunt de obicei inițialele designerului sau numele companiei. Când te uiți la o poșetă cu inițialele „L” și „V”, știi imediat că este din colecția Louis Vuitton. La fel și în cazul mărcilor Calvin Klein, Michael Kors și în cele din urmă Guess.
Nu uita, că…
Literele monogramei ar trebui să fie decorative, dar într-o manieră moderată, deoarece caracteristica principală a monogramei este înainte de toate lizibilitatea și pe urmă decorativitatea.
Primul designer care a folosit o monogramă în modă a fost Yves Saint Laurent. Celebrul francez a avut această idee în 1961, ajutat de talentatul său prieten, graficianul Adolphe Jean-Marie Mouron. Cele trei litere suprapuse – „Y”, „S” și „L” – rămân în continuare marca comercială a mărcii.
Pantofii cu monograme – bazele perfecte ale ținutelor urbane
Dacă ești o fană a tendinței logomaniei și îți plac produsele de marcă cu decorațiuni originale, cu siguranță vei fi cucerită de pantofii monogramați. Articolele cu o marcă comercială repetată domină ofertele mărcilor populare și renumite, printre care se remarcă și Guess. Gigantul american de îmbrăcăminte a devenit sinonim cu moda premium și confortul casual.
Ce părere ai despre aceste modele legendare?
Monogramele au trecut prin multe faze: de la hituri la chintesența kitsch-ului. Astăzi, triumfă din nou pe podiumurile unor designeri renumiți și, astfel, – pe profilurile sociale ale celor mai renumiți trendsetteri. Așadar, nu trebuie să îți fie frică de gafele de modă și permite brandului preferat „să vorbească”.
Pentru început, merită să te familiarizezi cu sortimentul mărcii Calvin Klein. Este un brand apreciat și cunoscut în întreaga lume. Monogramele create din inițialele designerilor celebri vor atrage cu siguranță privirile celor din jur. Pantofii tăi nu vor mai fi no-name. De fapt, vor începe să trimită mesaje specifice care să prezinte stilul și simțul tău estetic.
B de la… Baldowski!
Mărcile de încălțăminte mai puțin populare pot avea, de asemenea, o voce, lucru dovedit de Baldowski. Compania poloneză de familie care confecționează pantofi la nivel mondial, folosește adesea o monogramă creată prin repetarea literei „B”.
Dacă nu știi cum să porți pantofii monogramați, inspiră-te de pe pagina de Instagram a mărcii Baldowski. Există o mulțime de inspirații la modă și sugestii interesante! Noi am fost cuceriți de stilizarea retro, compusă, printre altele, de o fustă plisată metalică și o geacă de piele cu guler lat. Cum evaluezi efectul final – DA sau NU?
Monograma este un ornament extraordinar datorită căruia îți vei scoate în evidență marca preferată. Dacă ți-a plăcut articolul nostru, te invităm să citești un alt text de pe blog în care vei afla cum se poartă … gențile monogramate!
Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.