Te-ai întrebat vreodată prin ce și dacă în general semnificația cuvântului „replică” diferă de cel al cuvântului „fals”? În timp ce ultimul concept seamănă cu asocieri destul de negative, replica poartă o semnificație complet diferită, ceea ce nu înseamnă încălcarea legii prin crearea unor modele de încălțăminte sau îmbrăcăminte similare cu originalul.

În cazul în care îți dorești să afli mai multe despre semnificația cuvântului replică și să distingi aceasta de înțelesul cuvântului fals, te invităm să citești textul de mai jos.

Înțelesul original al cuvântului “replică”

Cuvântul „replică” prin definiție înseamnă reexecuția unor opere de artă, vehicule, avioane etc., presupunând reproducerea fidelă a originalului. În acest sens, sunt făcute adesea replici de elemente istorice, de exemplu în scopuri expoziționale. O replică a unei opere de artă este realizată în majoritatea cazurilor de către creatorul originalului sau cel puțin în studioul acestuia. Artiștii, creând o replică, schimbă uneori scalele, compozițiile sau tehnicile. Cu toate acestea, acesta este un concept complet diferit de „falsificare”, ceea ce înseamnă pur și simplu falsificarea unei opere.

9367

Replica în lumea modei

Cu siguranță, toată lumea sau cel puțin majoritatea oamenilor ar dori să posede cele mai noi modele de pantofi sau haine de la branduri și designeri de top care oferă modă la cel mai înalt nivel. Din păcate, calitatea înaltă implică, în mod evident, același cost ridicat pentru cumpărarea unor astfel de articole. Prin urmare, pe piața modei este o cerere mare pentru diferite modele de articole vestimentare inspirate de cele de pe marile podiumuri de modă, dar la un preț mult mai rezonabil. Răspunsul la această nevoie sunt atât magazinele care operează legal și care se inspiră din colecțiile celor mai recente prezentări de modă, cât și replici și falsuri ilegale.

9368

Diferențele dintre o replică și un fals

Poate fi folosit în mod interschimbabil cuvântul „fals” cu cuvântul „replică”? Categoric nu, deoarece există o diferență certă între aceste concepte.

Replicile sunt modelele unui anumit produs (realizate uneori după mult timp), care în trecut s-au bucurat de o mare popularitate. Sunt legale și pe deplin valoroase și sunt produse de companiile cele mai cunoscute și respectate pe scară largă.

Falsurile, la rândul lor, sunt produse de o calitate vizibil mai mică, care imită originalul într-un mod mai mult sau mai puțin vizibil. Este imposibil să nu observi munca producătorilor din China, unde crearea falsurilor produselor de lux este o practică comună.

Sfatul expertului:

Cel mai simplu mod de a distinge o replică a unui produs de un fals este pur și simplu prețul. Dacă diferă radical de prețul originalului, cel mai probabil este un fals.

Autor

Ewelina Gajoch

Sunt un fan al modei high fashion, dar în fiecare zi optez pentru un stil franțuzesc atemporal, inspirat de influencerii parizieni. În viața privată, sunt o iubitoare de artă, în special pictura lui Edward Hopper, călătorii și Harry Potter.
Textul original al articolului a fost tradus și adaptat în funcție de cerințele blogului epantofi.ro.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a oferi servicii de calitate. Utilizarea ulterioară a site-ului reprezintă acordul dvs. în legătură cu utilizarea acestora. mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close