În acest articol:
Returul gratuit este unul dintre cele mai mari avantaje ale cumpărăturilor de la epantofi.ro. Poți comanda câteva perechi diferite de pantofi, pe care le poți proba în liniștea de acasă. Nu vei plăti un singur leu pentru returnarea încălțămintei! În plus, nu trebuie să stai la coadă la oficiul poștal sau să împachetezi coletul. Citește mai departe și convinge-te singur cât de simplu și rapid este returul pe epantofi.ro!
Vei recunoaște cu siguranță că pantofii sunt probați cel mai bine în intimitatea de acasă. Fără grabă și departe de agitația din centrele comerciale. Pe epantofi.ro nu trebuie să suporți costuri suplimentare – pentru expedierile de la 99 lei la plata în avans și pentru retururi. Află mai multe!
Echipa epantofi.ro încearcă să înțeleagă nevoile fiecărui client, în special cea în legătură cu preferințele în materie de încălțăminte. Atunci când achiziționezi de la noi, plătești doar pentru produsul comandat – pentru toate comenzile peste 99 lei la plata în avans, livrarea este gratuită (află mai multe despre metodele de livrare). În consecință, merită să comanzi mai multe perechi pentru a avea o alegere mai vastă. Mai ales că de multe ori este dificil să iei o decizie bazată doar pe fotografii, opinii și descrieri.
Ai ales deja pantofii preferați și vrei să returnezi celelalte modele recent comandate? Nimic mai simplu! Descoperă cum poți face un retur, pas cu pas, pe epantofi.ro:
Știai că…?
Începând cu 1 septembrie 2021, ai la dispoziție până la 100 de zile, nu 30, pentru a face un retur la epantofi.ro. O veste grozavă, nu-i așa?
Pune produsul returnat în cutie cu Formularul de returnare completat și semnat. Formularul trebuie atașat coletului. Dacă l-ai aruncat din greșeală – nu-ți face griji! Îl poți descărca cu ușurință de AICI.
Înregistrează returul simplu și rapid direct la GLS https://epantofi.trimitepachet.ro/ro/.
Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur. Dacă utilizezi aceeași cutie în care ai primit comanda, te rugăm să îndepărtezi eticheta veche, curierul va lipi pe colet eticheta de retur.
Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
După ce coletul de retur ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail privind modificarea statusului comenzii tale.
Găsești mai multe informații despre acest subiect pe pagina https://epantofi.ro/b/returnare
Cum pot returna gratuit un produs?
Poți returna gratuit produsele comandate prin GLS sau altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client).
Cum pot returna un produs achiziționat din magazinul din Mega Mall București?
Produsele achiziționate din magazinul din Mega Mall București pot fi returnate doar în acest magazin.
Care este adresa de returnare a produselor pe cheltuială proprie?
Dacă dorești să returnezi produsele pe cheltuială proprie (cu altă firmă de curierat), selectează singur transportatorul și urmează instrucțiunile acestuia.
Trimite coletul la adresa:
Depozit Epantofi
WDP Industrial Park,
Sos Stefanesti nr 8-8 A
Stefanestii de Jos,
Ilfov 077175
Ce se întâmplă după returnare?
Verificarea coletului – după primirea coletului, îl vom verifica în raport cu Formularul de returnare primit. După ce a fost verificat cu succes, vei primi o notificare din partea noastră la adresa de e-mail furnizată la plasarea comenzii.
Rambursarea – Vom restitui banii prin aceeași cale folosită pentru plata comenzii, în aproximativ 5 zile lucrătoare de la aprobarea rambursării. În cazuri excepționale, termenul de rambursare poate fi prelungit până la 14 zile.
Restituim fondurile pe aceeași cale pe care a fost achitată comanda.
PayU => vei primi banii prin intermediul acestui serviciu, în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale,
Ramburs, la livrare => vei primi banii în contul specificat în Formularul de returnare a produsului.
Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 100 de zile de la data primirii coletului.
Ce se întâmplă dacă am aruncat deja cartonul epantofi? Pantofii pot fi returnați într-o altă cutie de carton?
Poți returna produsele în orice cutie de carton. Asigură-te doar că nu are etichete de expediere vechi și expirate pe ea.
Pot fi returnați pantofii deteriorați?
Dacă din greșeală ai primit produse deteriorate, returnează-le cu mențiunea „deteriorat” și trimite informațiile la info@epantofi.ro. Dacă, pe de altă parte, deteriorarea s-a produs în timpul utilizării produsului, atunci poți depune o reclamație. Trebuie doar să te asiguri că defectele nu se datorează unei utilizări sau îngrijiri necorespunzătoare.
Cum pot schimba un produs comandat?
Realizăm sistemul de schimb în magazinul nostru prin restituirea coletului trimis și apoi prin reachiziționarea produsului dorit.
Când poate fi respins un retur?
Returul poate fi respins dacă a fost efectuat după perioada de 100 de zile.
Am cumpărat mai multe perechi de pantofi și am returnat una. Am folosit un cod de reducere în timpul achiziției. Cum se calculează suma care trebuie rambursată?
Suma de rambursat depinde de tipul de promoție pe care l-ai folosit. În cazul promoțiilor standard, reducerile sunt calculate separat pe produse, iar returnarea este procesată în acest mod. În cazul promoțiilor cumulate (de exemplu, un al doilea produs cu o reducere de 50% sau un al treilea produs cu o reducere de 90%), atunci când returnezi un produs, se recalculează ca și cum promoția nu s-ar fi aplicat. Îți recomandăm să consulți prevederile privind returnarea în termenii și condițiile promoției de fiecare dată când returnezi un produs.
Poți găsi mai multe întrebări și răspunsuri AICI. Bucură-te de livrare rapidă și retur gratuit, doar pe epantofi.ro!